zondag 3 mei 2009

Mijn trots en de logeerkamer



Vorige week is mijn grote trots gearriveerd; de super mooie, 100 jaar oude groene kast. Tevens is mijn mooie bank hier aangekomen. Beide moesten via het balkon naar boven gehesen worden omdat ze niet via de trap naar boven konden. Daarnaast heb ik deze week mijn gouden lijstjes opgehangen. In de woonkamer moet nu nog een vloerkleed en een salontafeltje, behangpanelen bij de keukentafel en nog wat aan de muur en dan is het klaar!





Ook is de logeerkamer nu klaar. Ik heb alle muren groen geverft. Dit omdat één muur van hout is en dus al wit en de andere want is compleet gevuld met de grote kledingkast. Verder heb ik het geheel een beetje aangekleed en voilà, ook de logeerkamer is klaar! In de drie houten lijstjes zitten mooie postkaarten die ik in Frankrijk heb gekocht.




5 opmerkingen:

Frences zei

Errug mooi zeg allemaal en die lijstjes lijken echt super!! Vooral dat je het door hebt laten lopen over die andere muur heen. Keer wat anders dan standaar in het midden, geweldig!!

En dat groene kastje is echt helemaal te gek!

Veel woonplezier daaro he.

Groetjes Frences

Anja zei

Echt supergaaf!!!!
Ik hoop dat je je plekje hier zekers gaat vinden.Groetjes Anja

Margreet zei

Wat ziet dat er gezellig uit en idd die fotolijstjes zijn top!! Mooie spullen heb je op de kop getikt hoor!!
Wanneer is de open dag? hihihi

groetjes, Margreet

Boukje zei

Wat leuk dat je fotolijstjes doorlopen op de andere muur, staat leuk! Steeds meer je eigen plekje, geniet ervan!
Groetjes Boukje.

Anoniem zei

Superrr!!!!hoor,die lijstjes,wat gaaf zo,trouwens alles bijelkaar,wat zal jij genieten zeg,groetjes Joke.