maandag 18 mei 2009

scrapsels

Afgelopen zaterdag was er dan weer een ontzettend gezellige meet van Het Scrapbookforum. Ik heb weer een paar nieuwe dames leren kennen en het was zoals altijd super leuk. Veel gekletst en gefreubelt. Ik ben de basis van mijn "Home" miniboekje afgemaakt. Verder heb ik nog een theedoosje gepimpt.



Ingredienten:
Papier K&Company "Classic K Charlotte" Embellies poezieplaatjes, grote bloem, 3D Tulip verf, strasssteentjes, hart van bloem (Blokker), hartje aan slotje, chipboardvorm bewerkt met stazoninkt, tekststempel.



Naast dit leuke doosje heb ik ook en lijstje gemaakt voor in de keuken. Het papier vond ik zoo toepasselijk voor een LO voor in de keuken met een receptuur erin. Nu nog een leuk plaatsje zoeken, misschien op een keukenkastje?



Ingredienten:
Papier groene cardstock, papier Graphic 45 embellies lint, bloemen (pons & prima marketing), brads, swirl, verf, 3D Tulip verf, tekststempel, randenpons, pollepel, knoopjes, bloembinddraad, Dress-it-up "koken".


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Inge even in je eige woorden,je hebt super mooie scrapsels gemaakt,groetjes Joke.

Judith zei

Jaaa, wat een leuke dingen weer!!! Ik heb ze live mogen zien en ze zijn echt zo leuk!!
was leuk je weer te zien!!

Groetjes Judith