vrijdag 8 mei 2009

Behangetje

Vandaag eindelijk een behangetje besteld. Ik heb lang getwijfeld en wilde eerst kiezen voor PIP-studio behang maar heb uiteindelijk voor een ander behang gekozen.



Dit behang komt op 2 panelen van het plafond tot de grond (53 cm breed) in de woonkamer en de kleinere panelen op de overloop. Ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien maar ik wilde echt iets heftigs, wat eruit zou springen, over de top was en in cotrast met de rest van mijn interieur! Dat is denk ik wel gelukt!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Inge geweldig dat je dat durft,ikzelf vind zulk behang ook super,maar durf nooit echt,ziet er gaaf uit,ook de kleur,ben benieuwd als het erop zit,groetjes Joke.

Jackie zei

Hey,

Heb echt even geen idee hoe ik nou op je blog terecht ben gekomen..
Maar heb wel ff lekker gesnuffeld, wat een prachige layouts...
En die fotolijst muur, KWIJL zo geweldig..

EN dit behangetje, dat heb ik ook in de gang boven en beneden