vrijdag 29 mei 2009

Balkon gestyled!

Jaaa, m'n balkon begin ook kleur te krijgen!! Vorige week had ik een paar tomatenplantjes van m'n moeder gekregen. Ook heb ik enkele leuke felgekleurde bloempotten gekocht voor m'n lavendel en andere bloempjes.



Vandaag nog even wat kruiden geplant. De kruiden die ik heb gekocht zijn: Peterselie, Bieslook, Salie, Tijm, Rozemarijn, Thaise Basilicum en wilde Marjolein. Heerlijk zo'n kruidentuintje, lekkere verse kruiden voor in de pasta, de salade, het vlees, jammie!! Ook vond ik bij Xenos deze twee leuke beelden in de opruiming. Mooi zijn ze he...ze hadden ook veel leuke potten in de opruiming maar ik heb ze kunnnen laten staan!



En....ik heb eindelijk een heerlijke hangmat, het systeem hing er al...nu dus ook de hangmat! Vanmiddag al lekker met een tijdschrift in de zon 'gehangen'.





5 opmerkingen:

Alma zei

O wat ziet dat er gezellig uit Inge! Nu kun jij de mooie pinksterdagen van je balkonnetje genieten!!

Anoniem zei

Wow ziet er echt gezellie uit,Xenos heeft zekers gave spullen,als ik Xenos tegen kom ga ik ook altijd even snuffelen en je kruiden,heb ik ook een tijdje gehad,is zoo lekker in de sla enzo,vandaag bij de A-H zag ik mini paprika`s en me buuf heeft mini komkommertjes,zodra me tuin af is ga ik ook weer een mooie mand vullen met kruiden en mini lekkers,je hangbedje is gaaf!!!en je heb geluk met het mooie weer enne niet in slaap vallen he,groetjes Joke.

Boukje zei

Heerlijk plekje om lekker lui te hangen in het zonnetje, geniet van je weekend!
Groetjes Boukje.

Rutha zei

Ook je balkon ziet er errug gezellig uit!! Leuk zo'n kruidentuintje!! ;-) Veel plezier op je balkon, maar dat zal vast wel lukken!!

Judith zei

Wat een heerlijk plekkie!!!!
Heb je al lekker in het zonnetje gelezen, lekker tijdschrift erbij, wat wil je nog meer!!!

Groetjes Judith