woensdag 25 maart 2009

Aftellen....

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan begint het Scrapbookweekend weer!!! Jeeej, heb er echt zin in, leuk om iedereen were te zien en weer wat nieuwe mensen te ontmoeten! Ik heb de meeste spulletjes al klaar gezet. Lifts gezocht en daarbij papier en foto's gevonden. Verder een hele krat, papieren tas en tote vol met spulletjes. Heb dit keer wel erg veel bij me maar ik heb dit keer niet zoveel tijd om alles uit te zoeken...want......


Nog maar 7 nachtjes slapen en dan krijg ik de sleutel van mijn huisje!!! Ik heb gisteren al wat klusspullen gekocht bij Action zoals kwasten, schuurpapier, en verfbakjes. Heb echt zin om te gaan klussen. WOensdag de 1ste krijg ik de sleutel en dan heb ik donderdag en vrijdag mooi vrij om te klussen. En daarna van 10 tot en met 17 april nog eens vrij om lekker te schuren en te verven!

2 opmerkingen:

Renske zei

hoi meid!
wat leuk dat jij ook zo'n zin het in het weekend!
en ik ben nu al benieuwd naar de foto's die je vast gaat maken van al dat geklus!!!
gr Renske

Unknown zei

He Inge wat een mooi nieuw achtergrondje en mijn lievelingsnummer van nu. Wat wil een scrapper nog meer. Leuk al bijna de sleutel.Best spannend hoor. Nou ik zie je morgen groetjes Wendy