dinsdag 17 maart 2009

Wallhanger & doorhanger

Vandaag weer even creatief geweest en een wall- en doorhanger gemaakt. Voor de wallhanger heb ik me laten inspireren door de wallhanger van Elly uit het Scrapbookmagazine.



Als basis heb ik een stuk karton van een kartonen doos gebruikt. Deze heb ik bewerkt met witte verf en bruine Distress Ink. Het papier dat ik heb gebruikt is van K&Company "Ancestry" en alle stukken heb ik gescheurd en met Distress Ink bewerkt. Het plaatje in het midden heb ik gevonden op Internet en geprint en gemat. Ik heb het geheel in een leuke samenstelling geplakt en opgeleukt met zelfgemaakte lolliepop-bloemen, poezieplaatjes, een bingo-kaartje "Home", een touwtje (om de scheur te dichten), een stuk papier uit een muziekboek, een dominoblokje, stukjes lint en letters (van Zeeman).



Naast de Wallhanger heb ik ook een deurhanger gemaakt in dezelfde stijl. Deze heb ik gemaakt voor de wedstrijd van het Scraps-blog.



De deurhanger is hetzelfde opgebouwd als de wallhanger. Basis is van karton dat ik heb bewerkt met witte verf en bruine Distress Ink. Het plaatje heb ik wederom gevonden op Internet, deze heb ik gemat en de randen geknipt met een figuurschaar. Papier is van K&Company "Ancestry" en heb ik gescheurd en bewerkt met Distress Ink. Verder heb ik linten gebruikt (onderaan en de strik) en poezieplaatjes.

6 opmerkingen:

Margreet zei

Ze zijn prachtig allebei!! Ben je ook een beetje verslaafd aan de poezieplaatjes net als ik? Het is zo verleidelijk om ze op elke lo erbij te plakken. Marieke heeft wel een rage ontketent he?

Alma zei

Wauw, echt een mooie deurhanger hoor! En wat een mooie canvasjes heb je gemaakt, heb ik die gemist op het forum??

Marieke Blokland zei

Yoehoe! Helemaal leuk, Inge! Daar word je toch vrolijk van!!! Ga je ze ook echt ophangen in je huisje?

Heej, Margreet nu niet mij de schulg geven he!? ;) hihihi!

Boukje zei

Leuk dat oude met het ribkarton! En leuk die canvassen voor je vriendinnen!
Groetjes Boukje.

Anoniem zei

Hoi heb even op je blog gekeken,erg mooi hoor.Ik moet nog veel leren??? Heb je blog toegeovegt aan mijn favo,gr Anja

Splashes of Pink and Mint zei

Wauw... ze zijn echt waanzinnig mooi geworden!!!!!!!!!En ik voel me vereerd dat je de mijne als inspi hebt gebruikt, maar het is wel helemaal jouw ding geworden! Je hebt trouwens ontzettend lieve en leuke plaatjes gebruikt!