vrijdag 6 maart 2009

Altered theedoosje



Als basis voor dit leuke doosje heb ik een theedoosje (zonder binnenverdeling) van Action gebruikt. Deze heb ik eerst helemaal wit geverft van binnen en van buiten. Daarna de zijkanten, bovenkant en binnenkant geplakt met K&Company "Ancestry" papier. Vervolgens heb ik alle randen bewerkt met Distress Ink om het een oudere look te geven.

Op de deksel heb ik een chipboard vorm, een poëzieplaatje en een grote bloem verwerkt. Het hart van de bloem is een steentje van Blokker en ik heb er twee knopspeldjes ingestoken. Verder heb ik het geheel afgewerkt met witte 3D verf en heb ik de rand van de deksel beplakt met een roze kantje.



Op de voorkant van het doosje heb ik ook een chipboardvorm geplakt en aan de sluiting hangt een klein hartje van Blokker.



Op binnenkant van de deksel heb ik een klein spiegeltje geplakt met enkele kleine bloemetjes eromheen met als hart een klein knoopje. Verder heb ik hier twee knopspeldjes gebruikt.



Waarvoor ik het doosje zal gaan gebruiken is nog een raadsel, maar dat het leuk op de kast zal staan is zeker!

1 opmerking:

Boukje zei

Mooi nostalgisch doosje geworden!
Groetjes Boukje.