vrijdag 6 maart 2009

Altered Kleerhangertjes

In een leuk kitscherig winkeltje in Den Bosch zag ik laatst heel erg leuke kleerhangertjes liggen. Ik dacht direct: dat kan ik zelf ook maken. Vandaag even in de kedingkasten gesnuffeld en twee kleine klaarhangertjes gevonden. Eerst heb ik ze beide geschilderd (mosgroen en oudblauw). Daarna heb ik op de voorkant een leuk lintje geplakt en vervolgens aangekleed met een ornamentje (engeltje en schoentje van Dress-it-up) en kleine steentjes, roosjes en bloemetjes van Action. Ik vind het resultaat helemaal super.

Helaas zijn de kleuren zijn zo mooi omdat de foto's niet bij zonlicht zijn gemaakt!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Inge wat een prachtige dingetjes heb je weer gemaakt,ik moest echt lachen om je bb-tje,ik heb geloof ik echt last van voorjaars kriebels,maar ga me eerst maar is bezig houden met ons huis,want na 2 dagen flink klussen,ben ik toch wel een beetje moe,het zijn best lange dagen en noet nog harder werken als op me werk,groetjes Joke en jij ook nog veel plezier klus plezier in je huisje.

Judith zei

Wat grappig gedaan Inge!!
Dank je wel voor de award en je hebt een cadeautje terug!!

Groetjes Judith