dinsdag 10 maart 2009

Het ultieme verjaardagskado!!!

Jaja, vandaag kreeg ik dan het uiltieme verjaardagskado: EEN HYPOTHEEK voor mijn eerste huisje. Nadat ik vorige week maandag de koopakte had gesloten, kreeg ik dinsdag een afwijzing van de bank terwijl dachten alles bijna rond te hebben. De bank heeft iets nieuws voor me bedacht en na een week in spanning te hebben gezeten kwam vandaag het verlossende woord: 'Het plan is goedgekeurd'!!!! JOEHOE!!! Mijn dag kan niet meer stuk!!!

En dit word mijn nieuwe paleisje:



Zodra ik de sleutel heb (1 april) kan ik lekker gaan klussen. Alles van binnen moet geverft worden en dan kan ik lekker gaan inrichten....heb er helemaal zin in!

1 opmerking:

Margreet zei

Dubbel gefeliciteerd Inge!! Wat een spannende tijd heb je achter de rug. Nu nog even wachten tot het 1 april is en het klussen en inrichten kan beginnen!!