woensdag 11 maart 2009

Gek op gouden lijstjes

Toen ik tijdelijk in Rotterdam ging wonen voor stage kwam ik op een kamer van een meisje met heel veel fotolijstjes. Zij had de lijsten op kleine latjes staan maar die waren toen ik kwam allemaal leeg. Dus ben ik bij Action allemaal gouden lijstjes gaan kopen. Daarnaast heb ik nog enkele lijstjes gekocht op rommelmarkten/kringloopwinkels en deze goud gespoten. En bij het tuincentrum vond ik ook enkele leuke lijsten. Ik heb nu een hele serie gouden lijsten in allerlei verschillende maten en tinten goud. Deze ga ik in mijn huisje allemaal geclusterd aan één muur hangen en om alvast een idee te krijgen heb ik ze vandaag alvast bij elkaar gelegd en flink geschoven en dit is het resultaat!



Door ze alvast op foto vast te leggen is het dalijk makkelijker om ze op de muur te hangen, op de grond kun je namelijk veel gemakkelijker even schuiven!

Ze komen uiteindelijk tegen een oud-roze muur met een grote groene fauteuil (zie foto hieronder) eronder en een klein kastje ernaast. In de lijst in het midden en de drie dunne lijsten die om de anderen heel liggen komt behang. In de kleine lijstjes komen foto's en plaatjes te zitten! Ik ga vanavond maar eens kijken welke foto's ik kan afdrukken!



Verder heb ik nog twee grote lijsten met mooie schilderingen erin. De eerste (vorig jaar voor 5 euro gekocht op koninginnendag ) komt ook in de woonkamer te hangen en de tweede (vorige week gevonden bij de kringloopwinkel ook voor maar 5 euro, ik vind vooral de kleuren van de schildering erg mooi en levendig).....dat weet ik nog niet! Een ding is zeker...ik zal nog niet stoppen met het kopen van gouden lijstjes!

Geen opmerkingen: