maandag 16 maart 2009

Canvassen verjaardag vriendinnen

Twee vriendinnen van me zijn aanstaande vrijdag jarig. Als verjaardagskado heb ik vandaag twee canvassen gemaakt met een hele mooie foto van henzelf erop. De foto's hebben we gemaakt tijdens ons uitje in Riquewihr afgelopen zomer op een mooie en zonnig binneplaatje van een restaurant waar we heerlijke Tarte Flambées hebben gegeten!

#1


Voor deze canvas heb ik eerst het doek en de zijkanten bruin geverft. Papier is van October Afternoon. Uit het papier heb ik de grote bloem geknipt. Ik heb het geheel opgeleukt met witte 3Dverf, knoopjes (van Action), een tekststempel en een hertje (van Creatie) en een lintje.






#2


Voor deze canvas heb ik de basis zwart geverft. Vervolgens heb ik er een witte cardstock opgeplakt zodat er een mooi kader ontstaat. Het papier dat ik hier heb gebruikt is van Science Route. Ik heb het geheel opgeleukt met zwarte 3D-verf, twee linten, een tekststempel en twee poppetjes (van creatie), bloemen (prima Marketing, Action), brads en een korte journaling.

4 opmerkingen:

Judith zei

Wat een superleuke canvassen heb je gemaakt! Daar zijn ze allebei vast heel blij mee.

Groetjes Judith

Margreet zei

Wat zijn ze mooi geworden Inge. Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!!!

Wendy Swenne zei

Wat een mooie canvassen zijn het geworden!

Karin zei

Leuk zeg en wat een superverrassing zal dat zijn voor ze.