vrijdag 6 maart 2009

De boer op

Een tijdje geleden werd ik geïnspireerd door een artikel in één van de scrapbookmagazines waarbij geen foto's maar plaatjes uit tijdschriften werden gebruikt op LO's. Dit plaatje vond ik erg vrolijk en de titel bij dit artikel "De boer op!" vond ik erg toepasselijk.

De LO heb ik gebruikt voor de wedstrijd die Marieke Blokland verzon op het Scrapbookforum: Maak een mooie 30,5x30,5 lay-out met tenminste 1 kitcherig poezieplaatje erin verwerkt.



Voor deze lay-out heb ik bruine cardstock als basis gebruikt en hier met witte verf vegen op gezet met een droge kwast. Op deze witte basis heb ik het uitgescheurde plaatje geplakt met een lijstje van dessinpapier eroverheen. Vervolgens heb ik een kader gemaakt van letters, bloemetjes, roosjes en een vogeltje van Action, kleine stickertjes van Xenos, een zelfgemaakte papieren lolliepop bloem en poezieplaatjes. Als laatste heb ik het geheel afgemaakt met enkele nietjes, doodles en blaadjes en takjes stickers.

1 opmerking:

Boukje zei

Mooie layout! Leuk die rand van alle spulletjes eromheen!
Groetjes Boukje.