woensdag 3 juni 2009

Scrapkamioenschap 2009 Creabest

Dit jaar heb ik me voorgenomen om mee te doen met het scrapkampioenschap van Creabest. De eerste twee opdrachten heb ik klaar...

Opdracht 1: Maak een layout waarbij je maximaal 1 vel cardstock en 1 vel dessinpapier gebruikt.

Een hele tijd terug heb ik eens een LO gemaakt met een soortgelijke opdracht: gebruikt géén vel dessinpapier. Ik heb toen ene LO gemaakt met cardstock, verf en kleurpotlood. Ik heb er nu een rechterkant bijgemaakt.



Opdracht 2: Maak een helemaal blauwe layout. Je mag als ondersteuning zwart en wit gebruiken, en in de foto('s) mogen ook andere kleuren zitten. De layout moet voor zeker drie kwart uit blauw bestaan.

Voor deze LO heb ik een achtergrond vel gebruikt met een fijn blauw streepje, blauw dessinpapier, blauwe bloemen en roosjes, blauwe letters en blauw kleurpotlood. Ik hoop dat hij blauw genoeg zal zijn...




3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een mooie lo's heb je gemaakt, vooral die blauwe. Ik ga ook meedoen, ik heb er al 1 klaar.
succes he?

groetjes, Margreet

Judith zei

Wat een leuke dingen al zeg!!!
Ik wilde ook meedoen, maar ga het nu al niet redden, helaas.
Maar jij wel volhouden hoor!!

Groetjes Judith

Unknown zei

He wat leuk dat je ook meedoet. Ik heb er ook al twee ingezonden en de derde is bijna klaar. Ik hoop dat ik het ook vol ga houden.

ps je hebt al 2 mooie lo's gemaakt hoor.