donderdag 11 juni 2009

Gave award

Deze week kreeg ik weer een ontzettend leuk award van Wendy!!! Dankjewel voor deze lieve award.




Ik ga deze award doorgeven aan de volgende dames:

Karin - Marieke - Margreet - Alma - Christel - Judith - Frences - Hanny & ik geef hem tevens terug aan Wendy

Ik geef deze award aan jullie omdat ik jullie erg gezellige dames vind en ik het elke keer übergezellig vind om met jullie te scrappen tijdens weekenden en meets. Ik waardeer jullie reacties op mijn werkjes ook erg en vind het leuk om jullie blogs te bezoeken! Dames, ga zo door!!!

Dames, neem de award gerust mee en zet hem op je blog!!


Edit: hahha, ik was de award vergeten te plaatsen...nu staat ie er wel bij!

4 opmerkingen:

Christel zei

Inge, bedankt voor de award en de complimentjes! Ik kom ook graag op jou blog om je mooie werkjes te bekijken!

Groetjes Christel

Christel zei

Eeeeehhhh, waar heb je hem zelf eigenlijk geplaatst?

Margreet zei

Dank je wel hoor voor je lieve woorden. Ben erg blij met de award!!

Karin zei

Leuk Inge, dat ook ik hem van je krijg. Neem hem graag in ontvangst hoor. Thanks.