dinsdag 16 juni 2009

Theeleuten



Heerlijk...een tijdschrift, kopje thee, lekker muziekje...echt genieten. Mijn favo tijdschrift is momenteel Ariadne @ Home...heerlijk om inspratie op te doen! Ik kom altijd wel weer wat leuks tegen in dat blad...ik denk dat ik maar eens een abbonement moet gaan nemen...



Laatst vond ik deze leuke koffiepot bij de kringloopwinkel, leuk met een bloemetje erin..(nu alleen wel een neppert maar er moeten nog verse bloemen in komen) Wat is en blijft het toch lekker om rond te snuffelen in kringloopwinkels en dan ineens tegen iets aan te lopen wat je leuk vind... Zo heb je altijd iets origineels in huis voor weinig geld.


1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Inge wat een schattige foto,heb ook pas zulke foto`s gemaakt en de At Home is ook mijn favoriet,ik krijg het blad elke maand in de bus,heerlijk weg dromen bij al dat mooi`s,je kan is ook gaaf,zie in gedachte al een veld boeket erin staan,ik bedoel dan wel van de bloemist gewoon,nou ik zou zeggen,geniet lekker,groetjes Joke.