zondag 7 juni 2009

Opdracht 3, 4 & 5

Weer 3 opdrachten voor de kampioenschappen klaar!!!

Opdracht 3: Gebruik een titel van een boek als titel of journaling op je layout.

De foto die ik heb gebruikt is, is gemaakt bij de Georges du St. Pierres in Colmar. De titel die ik heb gebruikt is: 1000 plekken die je écht gezien moet hebben...deze plek staat niet in dat boek, maar voor mij hoort hij er ook bij!



Opdracht 4: Maak een scrapkaart. Verder mag je je eigen creativiteit gebruiken!

Ik maak noooit kaarten. Maar vond het wel een leuke opdracht en hij is leuk gelukt als vraag je het mij ;)!



Opdracht 5: Maak een LO aan de hand van de volgende schets:



De schets was weer erg leuk. De foto kreeg ik gratis bij m'n pasfoto's die ik afgelopen jaar liet maken. Het papier is van Cosmo Cricket. Onder en boven de titel 'Me' heb ik met zilvere gelpen enkele steekwoorden geschreven, ook de doodles zijn met zilvere gelpel getekend en daarom op de foto wat minder goed zichtbaar!



Nu weer verder met de volgende opdrachten....opdracht 6 is vrij moeilijk voor mij...even foto's bestellen denk ik. Opdracht 7 heb ik wel al af, die zal ik later aan jullie laten zien!



2 opmerkingen:

Judith zei

Wat een leukerds weer Inge!!! En wat ga je lekker zeg, ben jaloers!!! hihi, nee hoor!

Groetjes Judith

Alma zei

De 1e LO had ik al gezien op het forum en die vond ik al erg mooi, maar de 2e met je pasfoto vind ik helemaal geweldig. En voor een niet kaartenmaakster heb je een prachtig kaartje gemaakt!