zondag 14 juni 2009

Opdracht 10, 11 & 12

Ik ben lekker op dreef en houd het allemaal nog goed bij!! Wat is het toch leuk om mee te doen aan deze kampioenschappen en wat doen er een stel kanjers mee... kijk maar eens in de galerie van Creabest. Elke dag weer een hele nieuwe opdracht en elke dag weer een totaal andere LO. Ik maak nu ook weer LO's die ik normaal nooit gemaakt zou hebben....erg leuke uitdagingen dus! Dit keer kan ik jullie weer 3 LO's showen.

Opdracht 10:




















Maak een layout naar aanleiding van deze schets

Ik heb als achtergrondvel cardstock gebruik met een gekleurde kern. Verder heb ik weer een foto uit een tijdschrift (Flow) gebruikt. De gebruikte Grungeboard heb ik geinkt en het papier is van Sassfrass. Een leuke kleurrijke LO is het geworden. De journaling en titel heb ik ook gevonden in hetzelfde tijdschrift.



The sugar-plum tree

Have you ever heard of the SUgar-Plum Tree? 'T is a marvel of great renown! It blooms on the share of the Lollipop sea. In the garden of Shut-Eye Town; The fruit that it bears is so wondrously sweet (As those who have tasted it say). That good little children have only to eat of that fruit to be happy next day. ~Eugene Flield~



Opdracht 11:
Maak een layout met daarop minstens 8 chipboard figuren, zoals bloemen, fotohoekjes en pijlen. Chipboard letters en cijfers tellen niet mee.

Ook de foto van deze LO komt weer uit het tijdschrift Flow. Ik vind het een erg leuke serie foto's over bomen op een grappige manier. Ik heb een grote foto gebruikt, dit is de eerste keer dat ik dat heb gedaan en vond het niet echt gemakkelijk. Ik heb 8 grungeboad vlinders gebruikt welke ik heb geinkt. Daarnaast wat lint en stukjes papier en verder niets.




Opdracht 12:
Maak een roze layout. Je mag als ondersteuning zwart en wit gebruiken, en in de foto('s) mogen ook andere kleuren zitten. De layout moet voor zeker drie kwart uit roze bestaan.

Weer zo'n leuke uitdaging aangezien ik niet vaak met roze scrap. Ik vind hem wederom erg leuk geworden. Het papier is van allerlei verschillende merken, de letters zijn van kruidvat en verder heb ik bloemen, brads, 3D verf, stickers, geponste takjes, inkt (voor de randjes) en een fijnschrijver gebruikt. De foto spingt er weer mooi uit en dat was de bedoeling!








Geen opmerkingen: