dinsdag 9 juni 2009

Opdracht 6 & 7

Opdracht 6: Maak een layout met daarop minstens 10 foto's. Het mag ook een spread (twee pagina's naast elkaar) zijn en de foto's mogen verschillende formaten en vormen hebben.

Ik heb foto's gebruikt van mijn balkon. De foto's zijn geprint op mat fotopapier en daarom op de foto niet zo mooi te zien.



Opdracht 7: Maak een helemaal zwart-witte layout. In de foto('s) mogen alle kleuren zitten, maar de rest van de layout is zwart-wit.

De foto die ik heb gebruikt is een foto van mijn vriendinntje Vicky. Deze foto is gemaakt in een cocktailbar in Colmar waar we afgelopen zomer waren. Het was een vreemde en donkere bar maar wel erg lekkere cocktails. De foto's waren helemaal oranje/geel geworden door de instellingen van mijn fototoestel en dat komt mooi tot zijn recht op deze z/w LO.




2 opmerkingen:

Judith zei

Ze zijn allemaal weer hartstikke leuk!!!!
Je gaat lekker zeg!


Groetjes Judith

Alma zei

Wauw ook alweer zulke mooie maar die zwartwitte vind ik echt helemaal te gek!