donderdag 11 juni 2009

Opdracht 8 & 9

Opdracht 8:
Gebruik letterstempels voor alle tekst op de layout. Je mag dus niet schrijven o.i.d., de titel en eventuele journaling op de layout maak je met letterstempels.

Omdat ik een chronisch te kort heb aan foto's heb ik een plaatje uit een tijdschrift (101 woonideeën) gebruikt voor deze LO. De titel is gemaakt met verschillende stempels.



Opdracht 9:
Maak een layout zonder embellishments. Alle versieringen op de layout maak je met papier, stempels, chalks enz. maar embellishments zoals bloemen, dress it ups, rub-ons, stickers, eyelets, brads, lint, knopen enz. mogen niet. Je mag wel de Silhouette of een stansmachine gebruiken.

Dit vond ik een erg leuke opdracht. De foto komt wederom uit een tijdschrift (VT wonen) evenals de titel die erbij hoorde. Verder heb ik alleen papier, verf en een fijnschrijver gebruikt voor deze LO. De LO heb ik overigens gelift van een voorbeeld uit een scrapbookmagazine.




Opdracht 10 is weer een hele leuke schets, die ga ik morgenvroeg weer maken!

Tot de volgende keer bedankt voor het langskomen!


2 opmerkingen:

Margreet zei

Die met die blokjes vind ik zo gaaf!! En die andere vind ik ook weer een echte Inge!! Mooi kleurgebruik.

Karin zei

Ik vind dit dus echt zo'n gave LO. Grappig dat je met een plaatje uit een tijsschrift gaat scrappen, maar ik heb het je al eerder zien doen en die was toen ok al zo mooi. Keileuk idee.