maandag 15 juni 2009

Opdracht 13 t/m 15 + online crop

Vandaag had ik een dagje vij dus ik ben heerlijk aan het scrappen geweest.

Opdracht 13:
Kies een zin uit het nummer 'Binnen' van Marco Borsato als titel voor je layout. De titel moet duidelijk zichtbaar zijn op je layout.

Voor deze LO heb ik een foto gebruikt van jonge torenvalken en de is titel 'Open m'n ogen'. Deze kleine vogeltjes zijn vorig jaar geboren in de torenvalkenkast bij mijn ouders thuis. De kast staat op een boomstam van 5 meter hoog...het was dus een hele kunst om deze foto te maken en het was doodeng maar het is gelukt!



Ingredienten:
achtergrondvel van Prima Marketing, overig papier van October Afternoon, bloemen van Prima Marketing, bloemen van Action, brads, knopen, lint, knopspelden, chipboad vogeltje, zwarte fijnschrijver, stickerlint van Xenos, nietjes, bloembinddraad, distresser en verf.


Opdracht 14:
Maak een layout van 15 bij 30,5 cm. Je maakt dus eigenlijk een halve layout. Je mag zelf weten of de layout liggend of staand wordt.

Deze opdracht was niet zo heel moeilijk maar ik had nog nooit op half formaat gescrapt. In de gallerie van Creabest kwam ik de uitwerking van ScrapWendy tegen en die heb ik dan ook gelift, hij was zooo leuk! De foto is gemaakt in Colmar. De titel is 'Colors of the Alcase'.




Opdracht 15:
Maak een layout naar aanleiding van deze schets:

Wederom een erg leuke schets. Ik heb foto's van Maastricht gebruikt, van het Vrijthof om precies te zijn....mijn favo stad waar ik 3 jaar heb gestudeerd en gewoond!




Online crop:
Vanavond hadden we ook nog een online crop op het SBF. De schets die als eerste werd geplaatst had ik al eens gemaakt maar de tweede kende ik nog niet. De foto's zijn van de kerkuiltjes die vorig jaar zijn geboren in de kerkuilenkast in de schuur bij mijn ouders. Het papier is van Kelly Pennaci, verder heb ik stempels gebruikt en stickers voor de titel.





2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een prachtstukken weer Inge. Leuk he die wedstrijd?? Elke dag lekker scrappen. Ik zit er iig elke dag met smart op te wachten.
Op naar nummer 16.

Groetjes Wendy

Judith zei

Jeetje wat een werkstukken komen er weer uit je handen zeg!!! Heerlijk zo'n uitdaging, want ik blijf kijken!!!

Succes met de rest vand e opdrachten!

Groetjes Judith