zaterdag 27 juni 2009

Scrapaankopen laatste week

Afgelopen week heb ik weer allerlei scrapspulletjes gekocht...o.a. veel cardstock want daar was ik bijna doorheen, nieuw papier, mooie bloemen, de supergave retro flower pons, de 3D flower stempel en nog veel meer. Ik ben bij de hobbywinkel hier in het dorp geweest en vandaag nog langs Special Memories in Venlo geweest (zij had enkele nieuwe lijnen en de rest was 60% korting) en naar Pipoos...Kijk zelf maar:



Nou zoals jullie kunnen zien kan ik wel weer even vooruit!!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog...

2 opmerkingen:

Unknown zei

Nou nou toe maar wat een gave inkopen heb je gedaan Inge. Daar rollen vast weer superleuke lo's uit. Veel plezier met je nieuwe aankopen.
Groetjes Wendy

Karin zei

Zooooo, mooie dingen heb je gekocht zeg. Zie wel dat jij die super 3D bloemenstempel hebt weten te scoren! Heel veel plezier met je aankopen hoor.
Groetjes,
Karin