woensdag 24 juni 2009

Opdracht 23

Opdracht 23: Gebruik de computer en printer voor de journaling en titel op je layout. Je moet voor alle tekst op de layout de computer gebruiken, door de tekst te printen. Je mag de Silhouette niet gebruiken.

Een makkelijke uitdaging dacht ik zo...maar ik heb helemaal geen printer!! Nu was ik gisteren toen ik de uitdaging binnen kreeg toevallig bij mijn ouders. Ik heb dus snel een journaling (tekst van het lied Bondgenoot van Guus Meeuwis) en een titel geprint. Ik had nog helemaal geen LO ingedachten dus ging nu eens andersom werken...eerst een titel en journaling (en ik was nu ook gebonden aan de grootte van de titel) en daarna pas een LO bedenken. En hij is nog leuk geworden ook!!! Ik vind het lied Bondgenoot zo ontzettend mooi dat ik het graag wilde gebruiken bij ene foto van mij en mijn twee vriendinnetjes!



Geen opmerkingen: