dinsdag 23 juni 2009

Opdracht 21, 22 en kaartjes

Opdracht 21: Gebruik minstens 10 paperclips op je layout. Je mag gewone paperclips gebruiken, maar ook speciale vormen of maten zijn toegestaan.

Voor deze LO had ik eerst een mooie paarse LO gemaakt...en wat een toeval...nu bleek opdracht 22 een paarse LO te zijn. Ik heb voor deze opdracht daarom weer een nieuwe LO gemaakt, of eigenlijk een canvas. Deze heb ik gemaakt voor mijn vader die vandaag jarig is. Het papier is van October Afternoon. De windmolentjes kwam ik tegen op een LO van Karin en ze geven een erg leuk effect! Verder heb ik verf, chipboardfiguren en letters, paperclips, lint, brads en een stempel gebruikt!




Opdracht 22: Maak een helemaal paarse layout. Je mag als ondersteuning zwart en wit gebruiken, en in de foto('s) mogen ook andere kleuren zitten, maar in de rest van de layout niet. De layout moet voor zeker drie kwart uit paars bestaan.

Deze LO had ik dus gemaakt voor opdracht 21 met 10 paprclips. De opbouw is hetzelfde als de LO van opdracht 21. De foto is van mijn zusje tijdens carnaval afgelopen jaar.




En omdat ik gisteren vrij had én mijn opdrachten voor de kampioenschappen al af had heb ik twee kaartjes gemaakt voor twee vriendinnen van me. Ik maak echt noooit kaartjes. Deze leuke knipvellen kwam ik echter gisteren tegen in een winkel en die MOEST ik hebben...zooo schattig! Lief zijn ze geworden he?



1 opmerking:

Christel zei

Wat mooi die paarse! Ga ik toch ook eens proberen om met 1 kleur te scrappen, vind dat echt mooi resultaat geven!

Groetjes Christel